Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane nam pytania:

1. Czy jeśli nie ma gadżetów w jakiejś serii to znaczy, że nie będzie ich w ogóle?

Odpowiedź: Nie. Ciągle dodajemy jakieś nowości. Jeśli czegoś nie ma to znaczy, że albo czeka w kolejce do dodania na stronę, albo nie znamy tej serii/zespołu, ale bardzo chętnie poznamy. Warto do nas napisać z zapytaniem czy coś będzie. Jeśli mamy to już na stanie magazynu możemy dodać to na stronę w pierwszej kolejności. Jeśli nie, podamy kiedy można będzie spodziewać się gadżetów.

2. Czy koniecznie muszę pisać z pytaniem o etui na mój telefon? Nie możecie dodać opcji do wyboru na stronie sklepu?

Odpowiedź: Moglibyśmy dodać opcje do wyboru na stronie jeśli mielibyśmy kilka modeli do wyboru. Jednak my nie chcemy ograniczać się do kilku popularnych modeli, chcemy dać Wam szeroki wybór. Rynek telefonów rozwija się bardzo dynamicznie, różne firmy co chwilę wypuszczają nowe modele, a etui na stare telefony są wycofywane. Wiemy, że to może być mniej wygodne, ale dzięki napisaniu do nas będziecie mieć pewność, że wybrany przez Was wzór idealnie pasuje do Waszego telefonu i że żadnej postaci nie zostanie ucięta głowa przez otwór na aparat ;)

3. Jak najlepiej się z wami skontaktować?

Odpowiedź: Najlepiej będzie do nas napisać. Obojętnie czy to na messengerze, czacie czy poprzez e-mail. Telefon nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać, a nawet jeśli odbierzemy niekoniecznie będziemy akurat przy komputerze, żeby sprawdzić to o co będziecie nas pytać. Najszybciej odpowiedź dostaniecie poprzez e-mail.

4. Czy czat online naprawdę jest online?

Odpowiedź: Tak. Możecie mieć wątpliwości z powodu dziwnych godzin, w których komunikat na czacie pokazuje "online". Nawet po godzinach pracy, jeśli ktoś z naszej ekipy siedzi przy komputerze ma włączony czat w razie gdyby ktoś miał jakieś pytania. Jeśli czat jest online o 4 nad ranem to znaczy, że ktoś z nas nie może spać ;) Nie dostałeś natychmiastowej odpowiedzi na czacie? Daj nam 5 minut. Być może właśnie obsługujemy inną osobę, albo odeszliśmy na chwilę od komputera, żeby sprawdzić coś na magazynie. Czasem po zadaniu pytania od razu się rozłączacie, a my martwimy się, że nie mogliśmy pomóc.

5. Czy na tej stronie mogę wystawić swoją ofertę?

Odpowiedź: Nie. Nie jesteśmy serwisem aukcyjnym. Do sprzedawania swoich rzeczy służą inne strony, tutaj można tylko kupować.

6. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Odpowiedź: Tak! Wysyłaliśmy już paczki na Węgry, do Niemiec i do Szwajcarii. Jeśli mieszkasz, za granicą i chciałbyś otrzymać paczkę do swojego kraju napisz do nas. Cenę takiej przesyłki ustalamy indywidualnie. Zależy ona od kraju docelowego, wagi oraz wielkości. Nie martw się, przesyłki zagraniczne wcale nie są o wiele droższe od tych krajowych.

7. Czy macie sklep stacjonarny?

Odpowiedź: Nie. Stacjonarnie nasze stoisko można spotkać na konwentach. O tym na jakim konwencie będziemy informujemy na naszym fanpage'u na Facebooku. Poza tym czasem ktoś z naszej ekipy pojawia się prywatnie na jakimś konwencie lub koncercie (o czym też informujemy). Wtedy taka osoba może umówić się z Wami i przekazać Wam zamówienie jeśli nie jest zbyt duże i ciężkie. 

8. Czy mogę odebrać moją paczkę w Krakowie?

Odpowiedź: Nasza główna siedziba i produkcja jest w Jarosławiu. W Krakowie mamy tylko malutki magazyn przy mieszkaniu. Jeśli chcecie przyjechać i sami odebrać zamówienie nie ma problemu. Musicie tylko napisać do nas wcześniej i się umówić. Tak jak pisaliśmy w odpowiedzi wyżej - to nie jest sklep stacjonarny.

9. Czy sponsorujecie jakieś kpopowe wydarzenia? Czy jako organizatorki możemy prosić was o reklamowanie wydarzenia/zniżki dla uczestników/nagrody?

Odpowiedź: Zawsze bardzo chętnie angażujemy się w różne wydarzenia. Sponsorowaliśmy już m.in zlot fanów Stray Kids w Warszawie. Śmiało do nas piszcie! Na pewno się dogadamy ;)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl